قوانین و مقررات

 قوانین و مقررات

پلتفرم تبلیغات هوشمند ادنوین

قوانین و مقررات

تعاریف

 اد نوین : نام تجاری پلتفرم تبلیغات اینترنتی است که زیر مجموعه ی شرکت آوای هوشمند اوژن می باشد

ناشر یا نمایش دهنده : هر شخص حقیقی یا حقوقی که برای کسب درآمد آنلاین و نمایش تبلیغات در وبسایت خود، در پلتفرم ادنوین ثبت نام می کند

تبلیغ دهنده :‌ هر شخص حقیقی یا حقوقی که برای نمایش تبلیغ خود در سایت ناشران ادنوین ، عضو این پلتفرم می‌شود .

حساب کاربری : مجموعه‌ای از اطلاعات‌ شخصی، مالی و فنی ناشران است  .

کمپین تبلیغاتی : به مجموعه‌ای از مطالب گفته می‌شود که برای تبلیغات با بودجه‌ای مشخص در پنل ادنوین تعریف می‌شود؛ کاربر این مطالب را در سایت ناشر می‌بیند و پس از کلیک بر روی آن‌ها وارد سایت تبلیغ‌دهنده می‌شود ..

محتوا : محتواهایی که توسط تبلیغ‌‌دهندگان در پنل ادنوین به منظور ایجاد کمپین تبلیغاتی، بارگذاری می‌شوند .

تبلیغ ‌: هر محتوای تبلیغاتی که می تواند در قالب بنر تصویری، گیف، انیمیشن، ویدیو و یا متن و تصویر طراحی شود

مسدود کردن حساب: غیرفعال نمودن حساب کاربری بصورت موقت یا دائم توسط ادنوین

بلوکه کردن حساب : غیرفعال کردن برداشت حساب ناشر تا زمان صلاحدید ادنوین

قوانین و شرایط عمومی

  1. ثبت‌نام در پنل سایت اد نوین، به معنی پذیرش تمامی شرایط و قوانین همکاری با اد نوین است. کاربران ادنوین موافقت می‌کنند که تمامی قوانین مندرج در این صفحه را بطور کامل مطالعه کرده و پذیرفته‌اند.
  2. مالکیت ثبت‌نام شما در پنل ادنوین متعلق به شما است و مجاز به در اختیار گذاشتن آن با افراد و سازمان‌های دیگر نیستید.
  3. فعالیت‌های پلتفرم تبلیغاتی ادنوین تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. قوانین مربوط به جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات مرتبط در ادنوین لازم الاجرا است.
  4. ادنوین می‌تواند در هر زمان اقدام به تغییر قوانین کند و این تغییرات را در همین صفحه اعلام می‌کند. تغییر قوانین مالی، حساب‌های قبلی را تغییر نخواهد داد.
  5. اطلاعات مالی و غیرمالی ناشران، تبلیغ‌دهندگان و کاربران محرمانه است. ادنوین ضمانت می‌کند اصول حرفه‌ای و رازداری را رعایت کرده و در هیچ صورتی به‌جز حکم دادگاه، اطلاعاتی در اختیار هیچ فرد و سازمانی قرار ندهد.
  6. اد نوین می‌تواند با توجه به سیاست‌های خود نسبت به قطع موقت یا دائم سرویس‌های خود اقدام کند. عدم اعتبار جزئی هر یک از مفاد این صفحه و یا مغایرت اجرایی آن‌ها با قوانین یا به‌موجب حکم نهادهای ذی‌ربط، به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نیست.
  7. ادنوین عدم بروز اشکال یا قطعی وبگاه به هر دلیلی را تضمین نمی‌کند. تبلیغ‌دهنده و ناشر موافقت می‌نماید که در صورت بروز مشکل در استفاده از خدمات وبگاه، مسئولیتی متوجه ادنوین نیست.
  8. تبلیغ‌دهنده و ناشر باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه داشته باشد. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان آگهی‌دهنده و نمایش‌دهنده این توافقنامه را منعقد می‌نماید، دارای اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه است و تضمین می‌کند هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت
  • استفاده کاربر بعد از تاریخ اولین مراجعه پس از اعمال تغییرات، به معنی پذیرش هرگونه تغییرات است .
  1. ادنوین هیچ‌ گونه تعهدی در خصوص محتوای تبلیغات ، کارکردهای خاص آنها، قابل اعتماد بودن و مناسب بودن برای نیازهای کاربر نخواهد داشت. ادنوین هیج تبلیغی را تضمین و تایید نخواهد کرد و در خصوص محتوا ،محصولات و خدمات مسوولیتی نخواهد داشت .   
  1. تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده متعهد می شوند اطلاعات صحیح و کامل خود را در زمان ثبت نام و همچنین زمان استفاده وارد کنند. در هر صورت تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده به اطلاعات خود دسترسی دارند و می‌توانند اطلاعات ناقص یا نادرست خود را اصلاح نمایند. تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده باید اطلاعات ثبت نام را برای حفظ صحت و کامل بودن آنها بروز رسانی نمایند. همچنین متعهد می‌گردند که از ایمیل اشتباه (غیر از ایمیل ثبت شده و تایید شده در زمان ثبت نام) استفاده نمی‌کنند، هویت شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را جعل نمی‌کنند یا به هر نحوی هویت اصلی خود را مخفی نمی‌کنند.

قوانین و مقررات ناشران و درامد

در طول قرارداد، نمایش دهنده درصدی از درآمد ناخالص را به عنوان درآمد از طریق پنل خود دریافت میکند. ادنوین بعد از جمع آوری این درآمد ناخالص، پس از کسر هزینه های خود و تخفیف آژانس ها و بازاریابها، سهم نمایش دهنده را در پایان هر دوره مشخص واریز میکند .

 نمایش دهنده باید بی درنگ تمام درخواست های ادنوین در خصوص فرمهای مالیاتی و سایر فرمهای مشابه را فراهم کند. در غیر این صورت یکتانت پرداختهای نمایش دهنده را تا فراهم شدن فرمهای مذکور متوقف خواهد کرد. در صورت دستور مقامات مالیاتی، ممکن است تمام پرداخت ها به نمایشدهنده متوقف شود

برای اطمینان از پرداخت، نمایشد دهنده باید اطلاعات تماس و بانکی خود را به درستی ارائه کند. نمایش دهنده همچنین مسئول هر نوع هزینهای است که بانک نمایش دهنده ایجاد کند. اگر میزان بدهی به نمایش دهنده کمتر از حداقل پرداختی مندرج در پنل نمایش دهنده باشد، پرداخت تا ماه بعد که این مبلغ از حداقل پرداختی عبور کند، به تعویق خواهد افتاد.

در صورتی‌ که ناشر در نمایش و کلیک تبلیغات تقلب کند یا حقوق تبلیغ‌دهنده را پایمال نماید و تبلیغات به نتایج مطلوب و دلخواه نرسد ادنوین می‌تواند برای همیشه حساب ناشر خاطی را مسدود کند . ادنوین در صورت صلاحدید می تواند مبلغ حساب ناشر را مصادره کند و یاحساب ناشر را بلوکه کند . همچنین حق شکایت از ناشر برای ادنوین محفوظ می باشد و حق هیچگونه اعتراضی به ناشر داده نخواهد .

فراد یا کلیک های فیک و ساختگی که توسط آدرس آی پی یا ربات های افزایش بازدید ایجاد می شود توسط الگوریم بسیار پیچیده و هوش مصنوعی به روز پلتفرم ادنوین شناسیایی شده و از پرداخت به ناشر جلوگیری خواهد شد .

 درخواست از کاربران برای کلیک کردن، هر گونه کلیک مشکوک و خارج از رفتار کاربران عادی، غیرفعال کردن کد مطالب پیشنهاد شده و تبلیغات ، هر گونه عملی که باعث افزایش میزان ترافیک ورودی شود، نمایش تبلیغات به صورت غیر طبیعی، هر گونه اقدامی که باعث افزایش درآمد رسانه به صورت غیرطبیعی شود، کلیک کاربران غیرطبیعی، کلیک رباتها، کلیکهای آزمایشی رسانه برای بررسی صحت عملکرد نرمال تبلیغات و هر گونه کلیک دیگری که به نحوی غیر از کلیک کاربران طبیعی وبسایت بر روی تبلیغات انجام شده توسط الگوریتم های هوش مصنویی ادنوین شناسایی خواهد شد و از پرداختی ناشر خاطی جلوگیری خواهد شد .

 اد نوین مختار است در صورت بروز و شناسایی هر نوع عملکرد مشکوک و غیرمجاز نمایشدهنده و یا گزارش کیفیت بد نمایشدهنده از سمت تبلیغ کنندگان، هر نوع تصمیم  لازم را در اسرع وقت و بدون ارائه دلیل اتخاذ کند که میتواند شامل تغییر نوع همکاری با نمایشدهنده، قطع همکاری، بلوکه کردن حساب مالی نمایشدهنده برای همیشه و عدم پرداخت ، تقاضای دسترسی به گزارش های لازمه ) گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول گوگل و ….( برای بررسی کیفیت ترافیک و تقاضای پرداخت خسارت توسط نمایش دهنده باشد و نمایش دهنده بر طبق این قرارداد ملزم به اجرای این موارد است .

 .مبنای محاسبه درآمد نمایش دهندگان میتواند بر پایه کلیک، اقدام کاربر، دلیوری پوش نوتیفیکیشن و … و ناشی از مدلهای مختلف تبلیغات شامل تبلیغات همسان، بنری، پوش نوتیفیکیشن و ریتارگتینگ و … باشد. امکان درآمدزایی از هر روش تبلیغاتی مشخص، به صورت جداگانه به هر نمایش دهنده داده میشود و ادنوین مختار است بنا به صلاحدید و تشخیص خود در هر زمان روش درآمدزایی نمایش دهنده را تغییر دهد، درآمدزایی از روش خاصی را برای نمایشدهنده غیرفعال کند و یا هر کدام از جایگاههای تبلیغاتی ادنوین در نمایش دهنده را غیرفعال کند.

 پلتفرم تبلیغاتی ادنوین علاوه بر بلوکه کردن حساب کاربری ناشر در صورت صلاحدید میتواند در صورت بروز خسارت و مخدوش نمودن سابقه پلتفرم از نمایش دهنده  تقاضای جریمه کند و نمایش دهنده هم موظف است تا پایان ماه واریزی را انجام دهد .

دخل و تصرف در اندازه و کد های تبلیغاتی ادنوین ، نمایش تبلیغات در صفحات خالی و بدون محتوا ،  ایجاد هرگونه دخل و تصرف در تبلیغات  توسط ناشر تخلف محسوب می شود . 

سایت ناشر برای همکاری با ادنوین باید شرایط ذیل را داشته باشد در غیر این صورت تایید نخواهد شد:

• طراحی و گرافیک استاندارد را دارا باشد .
• دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات نباشد.
• دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو باشد.
• در زمان بررسی در دسترس باشد و فیلتر نباشد ( تابع قوانین باشد )
• سایت مستقل (Self-Hosted) باشد، وبلاگ‌ها‌ و سایت‌هایی با دامنه عمومی در مدیااد پذیرفته نخواهند شد.
• جزء سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رنک و موارد مشابه نباشد.
• حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون نباشد.

ناشر متعهد است برای ایجاد حساب کاربری فقط از یک نام و مشخصات یکسان و حقیقی استفاده کند. بنابراین چنانچه ناشر به هر دلیلی چندین حساب کاربری با مشخصات مختلف و غیرواقعی ایجاد نماید یا مشخصات صاحب نام دامنه با مشخصات دارنده حساب کاربری یکسان نباشد، مشمول کلیه ضمانت اجراهای مندرج در بند تخلفات سایت ناشران قرار می‌گیرد.

ادنوین از همکاری با ‌سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، سایت‌های کسب درآمد، سایت‌های شرط‌بندی، باکس‌ها، سایت‌های افزایش رتبه و سایت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های پاپ آپ معذور است.

ادنوین تعهدی بابت سطح رضایت بازدیدکنندگان سایت ناشر نسبت به محتوای تبلیغات ندارد .

اگر درآمد ناشر به حداقل مبلغ مجاز برای دریافت درآمد یعنی 500000 تومان نرسیده باشد مجاز به برداشت آن نیستند.

قوانین و مقررات تبلیغ دهندگان

تبلیغ‌دهندگان متعهد می‌شوند که با اطلاعات دقیق، کامل و بروز شده ثبت‌نام کنند و موظف‌اند که در صورت رخ داد هرگونه تغییری در اطلاعات، مشخصات خود را ‌بروزرسانی نمایند.مدیااد برای رد و یا قبول محتوای تبلیغ‌دهندگان مختار است و می‌تواند بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های درون‌سازمانی نسبت به تائید محتوای تبلیغ‌دهندگان تصمیم‌گیری نماید.

ثبت اطلاعات تبلیغ‌دهندگان و ارسال محتوا به معنی پذیرش شرایط همکاری با ادنوین است. تبلیغ‌دهندگان تائید می‌کنند که محتوای تبلیغاتی حاوی هیچ شکلی از اطلاعات غیرقانونی و نامناسب نیست. اگر پس از مدتی خلاف این موضوع ثابت شود عواقب آن به عهده تبلیغ‌دهنده است.

ادنوین مختار است که در صورت دریافت هرگونه اخطار از سوی مراجع قضایی، انتظامی و یا نهادهای ذی‌ربط در فضای مجازی، نسبت به غیرفعالسازی محتوای تبلیغ‌دهندگان اقدام نماید و خسارت وارده به عهده ایشان است . .

با ارائه محتوا به پلتفرم ادنوین ، آگهی‌دهنده تعهد می‌دهد که:


برای فروش کالا و خدمات خود نباید به نحوی تبلیغ کند که سلامتی افراد را به خطر اندازد.
به نحوی تبلیغ کند که مصرف کننده بطور دقیق، صحیح و روشن اطلاعات مربوط به کالا و خدمات را درک کند.
در تبلیغ و بازاریابی هویت شخص یا کسب و کاری که تبلیغات به نفع او می‌باشد، روشن و صریح قید شود.
جزء سایت‌های شرط‌بندی و ارسال پیام‌های انبوه نباشد.
جزء سایت‌های جذب کاربر در شبکه‌های اجتماعی نباشد.
تبلیغ‌دهنده می‌پذیرد که محتوای تبلیغات او طبق ضوابط مدیااد تایید و اصلاح می‌گردد .
تبلیغ‌دهنده می‌پذیرد با توجه به پایبندی ادنوین به قوانین مالیاتی کشور ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ پرداختی تبلیغ‌دهنده برای شارژ کمپین تعلق می‌گیرد و جهت واریز به سازمان امور مالیاتی کشور منظور می‌گردد.

  تمام حقوق محتویات تبلیغ متعلق به تبلیغ‌دهنده است. ادنوین و ناشران جز در حدود مفاد این توافقنامه حقی نسبت به آن ندارند .

پس از واریز مبلیغ به پنل ادنوین امکان بازگشت مبلیغ و مرجوعی نخواهد بود و مبلغ مورد نظر تا نمایش تبلیغات نزد ادنوین امانت خواهد بود .

حریم خصوصی

اطلاعات شخصی و مالی تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده در سایت پنل ادنوین محرمانه تلقی می‌شود و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.

علاوه بر اطلاعاتی که تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده ارائه می‌کنند، ادنوین از نوعی فنآوری برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند آدرس پروتکل اینترنتی ، سیستم عامل رایانه، نوع مرورگر، ترافیک و دریافت مدخل ورودی به سایت، استفاده می‌کند.

پلتفرم ادنوین  برای حفظ آمار تبلیغ‌دهندگان و نمایش‌دهندگان اطلاعات ایجاد شده توسط خود شامل صورت حساب، تعداد کلیک و آمار کمپین هر تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده در وبگاه ادنوین را در سرور خود حفظ می‌کند. تبلیغ دهنده و نمایش‌دهنده با قبول این توافقنامه می‌پذیرند که اطلاعات فوق در سرور شبکه تبلیغات باقی می‌ماند و قابل حذف نمی‌باشد.

پلتفرم ادنوین

  1. پلتفرم تبلیغات اینترنتی ادنوین در هیچ نقطه‌ای از ایران و کشور های دیگر نمایندگی ندارد و هرگونه سوءاستفاده از نام، برند و یا حتی محتوای وبگاه ادنوین یا اطلاعاتی که طبق توافق صورت گرفته رد و بدل می‌شود، نقض قوانین شمرده خواهد شد. حق شکایت از خاطی برای ادنوین محفوظ است.
  • چنانچه ناشر و یا تبلیغ‌دهنده مرتکب یکی از تخلفات مندرج در این توافق شوند یا خارج از تعهدات این توافقنامه عمل کنند، ادنوین می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را بدون اخطار قبلی مسدود کند. ناشر یا تبلیغ‌دهنده جهت فعال‌سازی مجدد حساب خود باید اسنادی مبنی بر قانونی بودن فعالیت‌هایش که با اصول کلی وبگاه مدیااد هماهنگی دارد، ظرف مدت ده روز ارائه نماید. در صورت عدم ارائه مدارک در آن مدت یا موجه نبودن مدارک، تمامی اعتبار مالی حساب کاربری متخلف ضبط خواهد شد.
  • تبلیغ‌دهنده و ناشر می‌دانند که ارسال اطلاعات شخصی، به صورت حضوری، تلفنی یا اینترنتی همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست. بنابراین ادنوین مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود مدیااد تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج می‌نماید. در هر صورت ادنوین هیچ گونه تعهدی در خصوص جبران خسارات فعلی یا آتی ندارد.
  • ادنوین مسئولیتی در رابطه با خسارت‌های غیر مستقیم مانند سود نبردن، از دست دادن داده، شهرت تجاری و مواردی از این قبیل ندارد. اگر در نتیجه استفاده از وبگاه مدیااد، بطور مستقیم خسارت‌هایی به تبلیغ‌دهنده وارد شود و مدیااد در این خصوص مسئول شناخته شود، در این صورت مدیااد کلیه هزینه‌ کلیک‌ها را از ناشر کسر می‌کند و به تبلیغ‌دهنده بازمی‌گرداند.
  • در زمان‌های مختلف ممکن است وبگاه مدیااد اطلاعاتی را بر روی رایانه کاربر سایت ناشر برای شناسایی بارگذاری کند. این اطلاعات معمولاً به عنوان “بلوک داده‌ای/Cookie” شناخته می‌شوند. ادنوین با نمایش چگونگی و زمان استفاده بازدیدکنندگان می‌تواند وبگاه خود را بهینه سازد. ادنوین از بلوک داده‌ای فقط برای دیدن اطلاعات بلوک‌های داده گذاشته شده توسط این وبگاه استفاده می‌کند. اگر کاربر نمی‌خواهد که بلوک داده‌ای را دریافت کند و یا می‌خواهد از زمان بارگذاری آنها مطلع شود، باید مرورگر خود را تنظیم نماید.
  • تمام محتویات ادنوین از قبیل متون، گرافیک، تصاویر، علائم تجاری، لوگو، صدا، تصویر، قالب سایت، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه و… متعلق به شرکت آوای هوشمند اوژن است و مشمول حمایت‌های قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. همچنین هیچ یک از محتویات سایت ادنوین قابل تولید مجدد، کپی برداری، فروش یا هر نحو سوء استفاده برای مقاصد تجاری و غیرتجاری نیست. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای شرکت آوای هوشمند اوژن محفوظ می‌دارد.
  • مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات بیفتد، بر عهده او خواهد بود. تبلیغ‌دهنده و ناشر موافقت می‌کنند هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به ادنوین اطلاع دهند.
  • نه ناشران و نه تبلیغ‌دهندگان به هیچ شکل حق ندارند حساب کاربری خود را به اشخاص حقیقی یا حقوقی بفروشند. این عمل تخلف است و حق هرگونه اقدام قانونی و یا سازمانی برای ادنوین محفوظ است.
  • ادنوین در برابر داده های مخرب و ویروس هایی که از وبسایت های ناشرین دانلود شود تضمینی ارایه نخواهد داد  .